Wednesday, January 14, 2015

Episod 28 : Rindu + Sakit Hati




Hello again. Semoga hari yang indah buat kalian semua. Aku masih lagi dalam mood tak menentu. Masih struggling dengan masalah ini. Mood aku kejap ok kejap tak ok. Dah mengalahkan perempuan period. Bila dah patah hati memang macam ni la gamaknya. Kadang-kadang tu aku boleh menjerit tetiba. Roomate aku si Zafril tu sampai terkejut. “Kau dah kenapa ni Unknown ? Aku tengok macam ada problem je ni. Cuba cerita sikit.” Aku jawab “sakit hati. Patah hati. Kecewa. HAHAHA.” Maka keluarlah nasihat seorang lelaki straight. Jangan sedih sebab perempuan bla bla bla bla bla. ==’ kalau kau tahu aku ni tak berapa lurus apa jadi agaknya kan.


Aku rindu dia ! ! ! Sangat !! Since the day after we met up tu memang every single day aku rindu dia. Huarghhhhhh.Nak contact malu pulak. Now padanlah muka kau. Hari-hari wajib stalk dia. Seronok tengok dia even dalam gambar and status. But after dapat tahu dia dah berpunya ni haishhhh. Bila stalk je sakit hati. Terbakor jer rasa. Bila tak stalk makin rindu pulak. Bila dah stalk rasa bernanah je hati. Mana boleh tahan. Ayat bersayang bagai. Bermanja-manja. Rindu awak lah. Itu lah ini lah. Tapi kau kena digest tu Unknown. All of that tak dituju kat kau. Dia tuju kat kesayangan dia tu haa. Accept the fact. The latest one diorang dah bertukar-tukar password pulak.  Kiranya pasangan Mr. Crush tu pun tahu la password laman social dia. Bila dah start hilang sikit rindu tapi dalam masa yang sama gain sakit hati. Hmmm. Ok sedih dah. Damn la. Addin ada cakap “Move on la weyh. Sampai bila kau nak macam ni. Ramai lagi lelaki kat luar sana.” Betul jugak cakap dia. Tak dinafikan. Cuma aku masih lagi tak boleh nak move on. Huarghhhh ! Masih belum jumpa lagi lelaki lain yang bisa buat aku jatuh cinta sebegini rupa.


Cuti sem cepatlah datang. Last paper aku esok ! Jumaat bakal kembali ke rumah. Nak release tension kat rumah. Baru tenang sikit. Roomate aku si Zafril dah selamat wassalam kat rumah dia. Maka tinggallah saya bersendirian di dalam bilik menaip episod kali ini. Terasa forever alone gila baby laa. Ada yang nak temankan tak ? Ehhh. HAHAHA. Oklah nak study for the last payperrrrr ! Wish me luck ! Adios~


p/s : Budak-budak PJJ dah start masuk. Comelnya mereka. Ehh.


11 comments:

  1. sempat menggatal biarpun hati tengah bernanah..haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ermm cuci mata ja bohh.
      Tengok-tengok saja.
      Semua str8 kot.

      Delete
  2. Jangan lah terbakor, nanti saham jatuh. Hahaha.

    Chill lah wey. Its time to move on. Mne tahu kau jumpa lg hot ke.. :p

    ReplyDelete
  3. good luck awak untuk esok... saya tahu awak kuat!

    ReplyDelete
  4. nnti nnti okla tuu, biasala awal2...lama2 lupala

    aku dulu yg ini ( skrg dh dapat ) susah gak nk dapat, tapi dgn usaha gigih & keberanian, kini beliau milik aku ...huhu..

    btw, kdg tak cuba tak tau...atau move on cari yg lain, cur flirt ngn owg lain plak...mana tau dapat, & ofkos bleh lupakan dia

    cdangan laaa...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Bukankosong.
      Tahniahlah dah berpunya sekarang. Untung sangat-sangat.
      Saya ni tak pandai sangat nak berflirt bagai ni.

      Delete
  5. Selepas hujan turun pasti ada pelangi. Mudah-mudahan awak jumpa pelangi tue. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Nu'man.
      Harap pelangi tiba.
      Sebab sekarang yang kelihatan hanyalah awan mendung menanti ribut.

      Delete
  6. Psanan ikhlas dr sorang gay club@somiOrg, tlg pbtulkan ayat awk yg nk lelaki bisa wat awk jtuh cinta to nk cri lelaki yg bisa jtuh cinta pd awk,,, kerna yg tpkat dulu akn berkorban @terkorban, phamkan?

    ReplyDelete