Monday, August 11, 2014

Episod 8 : Penantian Yang Bakal Berakhir

Esok mesti error punyalah sistem diorang ni

Setelah 9 bulan menanti, akhirnya besok akan menentukan segalanya. Kalau ibu mengandung ni kira dah boleh bersalin dah. Tak tahu la sama ada aku bakal menerima berita gembira atau berita sedih. But hopefully yang gembiralah. Tak nak arr berita sedih. 

Harap dapat la merasai life di universiti. Which is aku tak pernah rasa langsung. And aku nak buktikan yang budak form 6 ni pun layak untuk menjejakkan kaki di sana. Mudah-mudahan aku dapatlah kos yang paling sesuai dengan aku. Jangan dapat kos lelong sudah. Naya hidup woo. Doakan yang terbaik untuk aku. 

Right now aku rasa sangat cuak, nervous, suspens, ngeri semua dah bercampur aduk. Lemaih perut orang utagha kata. Esok bakal mengubah segalanya. Wish me luck guys ! Aku pun tak tahu nak tulis apa lagi dah. 

Adios ~

p/s : Pada ketika ini aku masih menanti sms good luck wish or all the best ke apa from my crush, NZR. Ermmmm tapi rasanya macam tak ada jer ni. (T_T)


No comments:

Post a Comment