Tuesday, December 29, 2015

Episod 62 : Let The Battles Begin !


Semester 3. Tahun kedua. Sidang 2015/2016. 8 subjek. 6 papers to face ! This semester gonna end soon ! Bila dah hujung tu nak tak nak kenalah hadap final exam pulak. First paper aku bakal bermula pagi esok. Tepat jam 9.00 pagi. How was my preparation ? I’m not really sure bout that. Dah baca tips-tips para lecturer ! Harapnya boleh dimuntahkan semula di atas kertas nanti. Courseworks marks pun dah release. Ada yang okey. Ada yang syahdu di aidilfitri. Makanya aku perlu struggle sedikit kat exam paper nih. Kau giler sedikit ? BANYAK LAA WEYH !!! ada 3 subjek aku target A. Harap-harap ada rezeki. Amin. TAPI! Ada jugak 3 killer paper yang sangat berisiko untuk meragut pointer aku jatuh berderai. Harap dijauhkan. Dear 3 paper tersebut, paling kurang pun jadilah C. Amin. To all my blogger friends and silent readers yang menduduki peperiksaan final ini good luck and all the best aku ucapkan. Semoga kita semua diberikan kejayaan oleh yang Maha Kuasa. Insyaallah. Doa-doa jugak. Usaha jangan lupa. Actually aku pun malas nak study. Zzzzzzzzzzz. Tapi gagahkan diri. Last but not least, kita semua adalah hasil daripada sperma yang berjaya ! Last words lagi, engkau kalau nak meniru ke apa jangan sampai kantoi ! Kalau kantoi jawabnya kau get ready lah kena hukuman !

Adios ~



p/s : Diharapkan pengawas peperiksaan nanti kacak. Jadi bolehlah cuci mata sambil menjawab exam. HAHAHAHA.


14 comments: